Social Media Marketing & Πώς να Επωφεληθείτε

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν εισβάλει για τα καλά στην καθημερινότητά μας. Μάλιστα, το Facebook ανακοίνωσε πρόσφατα πως έχει ξεπεράσει το 1,4 δις καθημερινούς χρήστες. Αναλογιστείτε τη δυναμική ενός τέτοιου μέσου κοινωνικής δικτύωσης για λίγο! Ένα τεράστιο ποσοστό του πλανήτη συνδέεται καθημερινά στο Facebook και επικοινωνεί, ενημερώνεται, πληροφορείται, διασκεδάζει. Με τον ίδιο τρόπο, μπορεί να γίνει αποδέκτης διαφήμισης!

Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με τα υπόλοιπα social media, αν και το Facebook παραμένει το πιο δημοφιλές έως τώρα. Σε κάθε περίπτωση, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν ένα μεγάλο κοινό που συνδέεται και αλληλεπιδρά στην πλατφόρμα. Μάλιστα, αυτό το κοινό έχει δηλώσει τα δημογραφικά του στοιχεία και τις προτιμήσεις του σαφώς. Για το λόγο αυτό, μπορεί να κατηγοριοποιηθεί και να γίνει αντικείμενο εξαιρετικά επιτυχημένου marketing.

Digital Marketing: Πώς Λειτουργεί

Υπάρχει η δυνατότητα στην κάθε επιχείρηση να στοχεύσει στο κοινό, που είναι πιο πιθανόν να ενδιαφέρεται για το αντικείμενό της. Για παράδειγμα, ένα ταξιδιωτικό γραφείο στην Ελλάδα έχει τη δυνατότητα να προσελκύσει άτομα από το εξωτερικό που έχουν εκδηλώσει το ενδιαφέρον τους για την Ελλάδα και για διακοπές στη χώρα. Επίσης, μπορεί σαφώς να προσελκύσει αγοραστικό κοινό από την Ελλάδα pika-vippi osamaksulla.

Ανάλογα με το αντικείμενο της εταιρείας, χρησιμοποιούνται οι αντίστοιχες διαφημίσεις. Επίσης, υπάρχουν διαφημίσεις που στοχεύουν στην αύξηση των αλληλεπιδράσεων (likes, comments, shares) μίας δημοσίευσης ή της ίδιας της σελίδας. Όπως καταλαβαίνετε, ο κάθε πελάτης διαμορφώνει τη διαφήμισή του στα social media με βάση τους στόχους προώθησης που έχει ήδη θέσει για την επιχείρησή του.

Πέρα από τις διαφημίσεις που υπάρχουν, η ίδια η παρουσία της επιχείρησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ενδέχεται να παίξει σπουδαιο ρόλο στην ανάπτυξή της. Οι χρήστες των social media ενημερώνονται για την ποιότητα των προϊόντων ή των υπηρεσιών που προσφέρει μια επιχείρηση, μέσω της σελίδας της στα social media. Το φωτογραφικό υλικό, οι δημοσιεύσεις αλλά και οι κριτικές των πελατών βοηθούν μία επιχείρηση να αναπτυχθεί διαδικτυακά.

Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, η παρουσία της επιχείρησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πρέπει να είναι συνεχής, σταθερή και χρήσιμη. Πρέπει επίσης να καλύπτει τις ανάγκες των χρηστών με διάφορες μορφές. Ανάλογα με το είδος της επιχείρησης, οφείλει να αποπνέει σιγουριά ή να είναι διασκεδαστική, εύθυμη και σε κάθε περίπτωση πρωτότυπη.

Η χρήση του σωστού περιεχομένου, με λέξεις κλειδιά αλλά και με “πιασάρικες” εκφράσεις, κρίνεται απαραίτητη στην προσπάθεια επιτυχούς προβολής και προώθησης στο διαδίκτυο. Επιπλέον, οι φωτογραφίες που χρησιμοποιούνται κάθε φορά θα πρέπει να είναι ενδεικτικές της πραγματικότητας, αλλά και εξαιρετικά καλαίσθητες. Αν θέλετε να προωθήσετε ένα προϊόν, τότε αυτό το προϊόν θα πρέπει να παρουσιάζεται ελκυστικό στο εν δυνάμει αγοραστικό κοινό, σωστά; Το ίδιο συμβαίνει και στα ηλεκτρονικά καταστήματα, αλλά και σε καφετέριες, εστιατόρια (με τα καλύτερα πιάτα να φιγουράρουν στα social media) κτλ.

Φυσικά και δεν μπορεί μία επιχείρηση να χτίσει ένα επιτυχημένο προφίλ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από τη μια στιγμή στην άλλη. Χρειάζεται μεθοδικότητα, σκληρή δουλειά και επιμονή. Πάνω απ’ όλα, ωστόσο, απαιτείται χρόνος. Αν επενδύσετε στο social media marketing, αργά ή γρήγορα οι προσπάθειές σας θα αποδώσουν καρπούς και αυτό είναι που μετρά!